بخش ملاقات مردمی با هدف برقراری ارتباط میان مردم و مرکز وکلا تشکیل شده است. و برای برقراری ارتباط با مرکز شما میتوانید به 3 طریق درخواست خود را ارائه نمایید.
- درخواست حضوری
زمانی که شما درخواست خود را به صورت حضوری به کارشناس مرکز مطرح مینمایید، کارشناس بررسی می کند که درخواست شما نیاز به ثبت در سامانه ملاقات مردمی می باشد یا خیر؟ درصورت عدم نیاز به ثبت درخواست در سامانه، کارشناس مرکز شما را به صورت شفاهی راهنمایی مینماید، اما در صورت تشخیص نیاز به ثبت درخواست در سامانه، کارشناس شما را در این راستا راهنمایی میفرماید.
- درخواست تلفنی
زمانی که شما از طریق تلفن به مرکز درخواست خود را ارائه مینمایید، در این صورت اپراتور تلفن راهنمایی های لازم را به شما ارائه و یا در صورت نیاز شما را به صورت تلفنی به واحد مربوطه ارجاع میدهند.
- درخواست از طریق سامانه
زمانی که شما از طریق سامانهی ملاقات مردمی درخواست خود را مطرح مینمایید، پس از ثبت درخواست کد رهگیری برای شما ارسال میگردد و پس از بررسی درخواست، مشخص میشود که درخواست ثبت شده در چه حوزه ای (ملاقات مردمی، پیشنهاد، انتقاد، شکایت و یا گزارشی از عملکرد فرد، واحد و یا نهاد وابسته به مرکز) است. در صورتی که درخواست از نوع (پیشنهاد، انتقاد، شکایت و یا گزارش) باشد بررسی میشود که آیا این درخواست نیاز به اقدام دارد یا خیر؟ در صورت نیاز به اقدام، درخواست به صورت بی نام سازی شده به واحد یا معاونت مربوطه جهت رسیدگی ارجاع داده میشود و به درخواست کننده اطلاع داده میشود، در غیر این صورت پیامکی حاوی پیام تشکر جهت ارسال این نوع درخواست به متقاضی ارسال میگردد.
در صورت تأید درخواست ملاقات مردمی، تاریخ و ساعت جلسه دیدار برای متقاضی پیامک می شود و پس از ملاقات، در صورت نیاز به اقدام به تشخیص ریاست مرکز، پیگیری های لازم انجام و در غیر این صورت پیامکی به متقاضی ارسال میگردد و وی را از اینکه نتیجه این ملاقات نیاز به اقدام نداشت، مطلع مینماید.
اگر وکیل، کارشناس رسمی، مشاورخانواده، کاراموز، داوطلب، کارمند و یا یکی از همکاران اداری مرتبط با مرکز هستید میتوانید به لینک شماره ی 1 و در غیر اینصورت به لینک شماره ی 2 مراجعه نمایید: