مرکز پشتیبانی
سازمانی یکپارچه همواره به دنبال ارائه راه حلها و کمک رسانی به اعضاء و متقاضیان خود است. ما از طریق تجربههای کاربری و مدیریت دانش تلاش کردهایم بالاترین سطح خدمات و پشتیبانی را در اختیار کاربران قرار دهیم. شما میتوانید از طریق راه حلهای زیر نسبت به رفع نیازها و مشکلات احتمالی خود اقدام کنید.
سامانه پرسش و پاسخ
از طریق سامانه پرسش و پاسخ میتوانید پرسش خود را مطرح و در زمانی کوتاه پاسخ خود را دریافت کنید. شاید قبلا پرسش شما توسط کاربر دیگری مطرح شده باشد. با جستجو و بررسی آن را بیابید.
سامانه مدیریت دانش
تمامی فرایندها و سامانهها را مستند سازی کردهایم. آموزش استفاده٬ قوانین و مقررات و ویدئو آموزشی آن در سامانه مدیریت دانش مرکزی قابل دسترس است. مستمر اطلاعات این سامانه بروزرسانی میشود.
ارسال درخواست پشتیبانی
اگر از طریق سامانه مدیریت دانش و پرسش و پاسخ پاسخ خود را دریافت نکردید٬ میتوانید از طریق فرم ثبت درخواست پشتیبانی (تیکت) درخواست خود را ثبت کنید.
مرکز تماس
مرکز تماس مختص ارتباط مستقیم با واحدهای سازمانی و کارشناسان در مرکز است. پاسخگویی در ساعات اداری از ۸:۳۰ الی ۱۴ روزهای شنبه تا چهارشنبه به جز روزهای تعطیل صورت میپذیرد.